Opbrengst voor Stichting Hartekind: € 2773,-

Op 19 juli hebben we de cheque uitgereikt aan de vrijwilligers Marco en Yara van Stichting Hartekind.

Met dank aan alle wandelaars en alle donaties, want dankzij jullie hebben we zo'n mooi bedrag bij elkaar kunnen krijgen.

ReuzenWandeltocht zondag 07-05-2023

Op zondag 7 mei 2023 vond de tweede editie van de ReuzenWandelTocht plaats. Het was weer een prachtige wandeldag, die deze keer in het teken stond van Stichting Hartekind. Ook deze dag is er weer een schitterend bedrag opgehaald. Er waren mooie routes uitgezet.

De 20 en 30 km route kwam zelfs over het boerenerf van de familie Katerberg. De 5 km was een belevingstocht voor de kinderen met activiteiten onderweg georganiseerd in samenwerking met de plaatselijke sportverenigingen. We kunnen weer terug kijken op een geslaagde wandeldag.

De ReuzenWandelTocht heeft met 274 deelnemers € 2773,- opgeleverd voor Stichting Hartekind

Opbrengst voor Stichting ALS:  € 2667,-

Op woensdag 20 juli 2022 hebben wij de cheque overhandigd aan stichting ALS. Tot 1 juli kon er nog gedoneerd worden op onze actiepagina die we open hadden staan bij Stichting ALS.

Alle donaties en de opbrengst van de deelnemers aan de ReuzenWandelTocht hebben samen € 2667,- opgebracht.

Een heel mooi bedrag!!

Wetenschappelijk is ALS nog een puzzel.

Voor onze bijdrage om ALS de wereld uit te helpen hebben wij woensdagavond een houten puzzelstuk ontvangen en mocht het zover komen dat er een behandeling (oplossing) is gevonden voor deze dodelijke ziekte, dan komen we op een dag samen met alle actievoerders die een puzzelstuk hebben ontvangen om de puzzel daadwerkelijk te leggen. Wij hopen dat deze dag niet lang meer zal duren.....

ReuzenWandelTocht zaterdag 07-05-2022

We kunnen terug kijken op een geslaagde eerste editie van de ReuzenWandelTocht, waaraan 236 deelnemers hebben meegewandeld. Het was prachtig weer om te wandelen en alles is goed verlopen. Alleen maar positieve geluiden hebben we gehoord. We hebben inmiddels als bestuur geëvalueerd over deze dag en ook de balans opgemaakt. We zijn ontzettend blij om jullie te laten weten dat deze dag € 1827,- heeft opgeleverd voor Stichting ALS, het goede doel van dit jaar. Dit bedrag is inmiddels overgemaakt. (€ 1700,- via deelnemersbijdrage en € 127 via donaties in de donatiepot) Dat betekent dat momenteel de teller op onze actiepagina op € 2597,- staat. Een schitterend bedrag, die hopelijk bij kan dragen aan de oplossing voor deze vreselijke ziekte. Onze actiepagina is nog actief tot 1 juli, dus er kan nog steeds gedoneerd worden.

Alle deelnemers, donateurs en vrijwilligers ontzettend bedankt!!

======================================================================================================================

28-04-2022:

Gisteren op Koningsdag heeft het bestuur voor de laatste keer de routes gecheckt voor de ReuzenWandelTocht. Klopt alles zoals het op papier staat? Liggen de routes er goed bij? We hebben een paar mooie routes uitgezet al zeggen we het zelf :-)

Maak jouw eigen website met JouwWeb