Wilt u graag lid worden van de wandelbond? En alle voordelen hiervan ervaren?

Dat kan via ons. Als u lid wordt van onze vereniging, steunt u ons en wordt u automatisch lid van de KWBN (het alles in één pakket) Om lid te worden van onze vereniging (en tevens van de KWBN) betaalt u slechts € 37,- per jaar!

U ontvangt dan:

Aantrekkelijke kortingen met de Wandelvoordeelpas, zoals korting op KWBN-tochten en €5 korting op de inschrijving van de Vierdaagse Nijmegen.

Vijf keer per jaar het magazine Wandel.nl

Jaarlijks de Wandel.nl evenementen jaargids

Met de Wandelvoordeelpas heb je als KWBN-lid veel voordeel. Neem je deel aan een wandeltocht? Zorg dan dat je je Wandelvoordeelpas paraat hebt. Want op de tochten van KWBN-lidorganisaties krijg je minimaal € 1,- korting. Maar de Wandelvoordeelpas geeft nog veel meer voordeel op producten en bijvoorbeeld workshops en trainingen. Doe er je voordeel mee!

Neem voor het aanvragen van het lidmaatschap contact met ons op via het contactformulier (Homepagina) en u ontvangt het inschrijfformulier in uw mailbox